قاليشويي قاليشويي .

قاليشويي

قاليشويي شمال تهران

زعفرانيه ،كامرانيه ،فرمانيه ،تجريش و ... از مناطق شمالي تهران هستند.اگر ساكن يكي از اين محله هاي شمال تهران هستيد حتما بايد به دنبال قاليشويي در شمال تهران باشيد كه بتواند فرشهاي دستبافت و تابلو فرش هاي گران قيمت و نفيس شما را به بهترين شكل شستشو و تحويل شما بدهد.

انواع خدمات فرش مانند ريشه زني ،رنگبرداري،داركشي،رفع سوختگي از خدمات تخصصي قاليشويي محسوب ميشوندكه همه ي قاليشويي ها در شمال تهران اين خدمات را ارائه نميكنند.

شستشوي انواع فرش هاي ماشيني و مدرن ،دستبافت معمولي و دستبافت گل ابريشم ،شستشو انواع مبلمان و موكت در محل از خدمات  اصلي قاليشويي هاي معتبر ميباشد .

 قاليشويي شمال تهران حتما بايد چنين خدماتي را به صورت حرفه اي ارائه كند.

امروزه قاليشويي هايي كه به رضايت مشتري اهميت ويژه اي ميدهند فرشها را به صورت لول شده ،اتو شده ،كاور شده تحويل مشتري ميدهند.

 يك قاليشويي معتبر سعي ميكند زمان جمع آوري فرش را به صورت منعطف با مشتري هماهنگ كند تا بتواند در بهترين زمانيكه مشتري پيشنهاد ميدهد فرش ها را از او تحويل بگيرند.

در زمان همه گيري بيماري كرونا شستشوبا عاليترين كيفيت و نازلترين قيمت و رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي ميتواند بسيار در خوشنام شدن و مشهور شدن يك قاليشويي در شهر تهران تاثير گذار باشد.

قاليشويي با سابقه و حرفه اي تلاش ميكند از استاد كار ماهر براي شيرازه زني انواع قالي و فرش  بهره بگيرد.

اينكه قاليشويي خدمات مورد نظر ما را درچه بازه زماني از ابتدا تا انتها ارائه ميكند، هم بسيار اهميت دارد.در فضاي پر رقابت قاليشويي ها اينكه يك قاليشويي بتواند انواع خدمات تخصصي را در كمترين زمان ممكن ارائه كند بسيار اهميت دارد.به خصوص درروزهاي پاياني سال و شلوغي هايش كه مشتريان را درگير ميكند.

روش ثبت سفارش آسان و سريع  ميتواند بسيار در بالابردن امتياز قاليشويي شمال تهران از طرف مشتريان تاثير گذار باشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۳۳ توسط:سايا خرم موضوع: نظرات (0)

روش انتخاب بهترين قاليشويي

وقتي به دنبال يافتن بهترين قاليشويي هستيم تا فرش هاي خود را به آن بسپاريم ممكن است دچار سر درگمي شويم .مخصوصا اگر فرشهايمان داراي ظرافت خاصي باشند مثلا از نوع دستبافت يا ابريشمي باشند.

يافتن شماره تلفن قاليشويي ديگر كار سختي نيست كافي است يكبار در اينترنت جستجو كنيم تا به راحتي بتوانيم يكي از شماره ها را به دست بياوريم .اما واقعا به كدام قاليشويي ميتوان اعتماد كرد؟

اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيم  اين است كه آن قاليشويي خدمات مورد نظر ما را ارائه ميكند يا نه ؟

مبل شويي در محل ،موكت شويي در محل ،اعلاشويي (شستشوي درجه يك فرش)،شستشوي خوشخواب،شستشوي پرده ،خشكشويي مبل و فرش،شستشو بر اساس موازين اسلامي و رعايت پروتكل هاي بهداشتي ،انواع خدمات ترميم فرش و رفوگري از جمله مواردي است كه ممكن است شما به دنبال آن باشيد.

مورد بعدي اين است كه آيا آن قاليشويي خدمات مورد نظر شما را در محله شما انجام ميدهد يا نه ؟به عبارت ديگر داراي شعبه در نزديكي محل شما هست ؟اين مورد باعث ميشود تا تحويل گرفتن فرش شما و انتقال آن به قاليشويي سريعتر انجام شود مخصوصا در روزهاي آخر سال اين مورد بسيار اهميت پيدا ميكند.

بايد دقت كنيم قاليشويي كه درنظر گرفته ايم به روش سنتي فرشها را مي شويد يا از دستگاههاي مجهز  براي اينكار استفاده ميكند زيرا استفاده از دستگاههاي پيشرفته از آسيب رساندن به فرش شما هنگام شستشو و مراحل آبگيري و خشكشويي  جلوگيري ميكنند.

اينكه قاليشويي از چه موادي براي شسشتشو  فرشها و ساير وسايل مورد نظر شما استفاده ميكند هم بسيار اهميت دارد.

بعضي از قالي ها و فرشها با مواد شوينده معمولي نبايد شسته شوند و به طور تخصصي بايد بررسي شوند و از مواد شوينده مناسب آنها استفاده شود.

ممكن است  قسمتي از فرش شما دچار سوختگي و پوسيدگي شده باشد يا اينكه داراي لكه اي عمقي  رو ي سطح آن باشد پس حتما بايد توجه كنيد كه قاليشويي كه مدنظر داريد آيا اي خدمات تخصصي را ارائه ميكند يا نه.

در انتها توصيه ميكنيم وقتي شماره تلفن قاليشويي را از روي سايتي به دست آورديد حتما قبل از سپردن فرش خود به آن قاليشويي حتما در مورد اين موارد سوال بپرسيد.

 

 

 


برچسب: بهترين قاليشويي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۵:۳۵ توسط:سايا خرم موضوع: نظرات (0)

ويژگي يك قاليشويي خوب و قيمت مناسب

قاليشويي معتبر و ارزان قيمت چه ويژگي هايي دارد؟

به دليل تغيير در سبك زندگي ونوع ساخت خانه هاي شهر تهران و شهرستانها  ديگر مثل گذشته نميتوان فرش ها و موكت ها را در حياط خانه  شستشو داد.

 به دليل  متنوع شدن نوع و جنس الياف فرشها هركدام داراي ويژگي خاصي هستند كه حتما بايد تخصص لازم براي شستشو آنها را داشته باشيم درغير اينصورت با شيوه  شستشو نامناسب و انتخاب مواد شوينده نامناسب به فرشها ي خود آسيب ميرسانيم .

در شرايط گراني امروزممكن است براي  تهيه و خريد دوباره فرش به مشكل بر بخوريم . نگهداري و مراقبت از فرشها شامل شستشو مناسب آنها هم ميشود.

به همين دليل انتخاب بهترين و ارزانترين قاليشويي داراي اهميت بالايي ميباشد. شستن فرشها در قاليشويي  باعث ميشود كه در مصرف آب و انرژي و زمان صرفه جويي كنيم.

شايد شما هم به عنوان يك بانوي ايراني در فكر انتخاب يك قاليشويي  مناسب باشيد.

 راستگويي و روشني سخن در مورد هزينه خدمات و نحوه كار از خصوصيات يك قاليشويي ارزان و با تجربه ميباشد.

اين امر موجب ميشود كه مشتريان به انتخاب خود درمورد قاليشويي وفادار باشند و درآينده نيز دوباره از  خدمات همان قاليشويي استفاده كنند.حتي انتخاب خود را به آشنايان و اطرافيان خود معرفي كنند كه اين امرمنجر به  بالا رفتن محبوبيت  يك قاليشويي ميشود.

دريك قاليشويي مناسب بايد به نوع جنس و الياف فرش اهميت داده شود.

اينكه فرش از چه نوعي اعم از نخي،ابريشمي ،دستباف،پشمي باشد بسيار مهم است.

اين امر  براي اين اهميت دارد كه  بايد از مواد شوينده مناسب براي شستشو هر فرشي انتخاب شود. همچنين بايد نوع وسايل شستشو و نحوه شستشو هم با توجه به نوع فرش انتخاب شود.

برخي از خدمات قاليشويي ها :

شستشو انواع فرشهاي دستباف و ماشيني

شستشو انواع موكت در محل هتل ها ادارات بانك ها مساجد با استفاده از دستگاههاي مختلف

مبل شويي در محل

شستن پرده هاي مختلف

رفوگري و ترميم انواع فرش

شستشو انواع تابلو فرش هاي نفيس

 تحويل به موقع و داشتن برنامه ريزي مناسب در روند تحويل فرشها به مشتري هم يكي از ويژگي هاي اصلي  يك قاليشويي ارزان و معتبر ميباشد.

 

 

 


برچسب: ارزانترين قاليشويي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۴۸ توسط:سايا خرم موضوع: نظرات (0)